Известие

Collapse
No announcement yet.

Спортни амортисьори за 166

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от iveli Покажи съобщение
    Нашите амортисьори предполагам са маслени или бъркам ако са газови
    ?!
    sigpic
    156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
    "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
      ?!
      А защо такова недоумение? Не е ли нормално топ-модела на марката да бъде с газови?


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
        ?!
        Кво не разбра

        ---------- Post added at 21:37 ---------- Previous post was at 21:34 ----------

        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
        А защо такова недоумение? Не е ли нормално топ-модела на марката да бъде с газови?
        Не бе,той може би се е пошегувал с това че въпроса е зададен малко тра ла ла,за това ....

        Comment


        • #19
          Газови са. Подсетихте ме, че щях да се образовам по темата Напоследък ми се задават едни въпроси, на които се затруднявам да отговоря
          http://kosser.net/Polezno/Amortisior.php
          http://nitiresori.bg/index.php?spage=amort
          http://www.technopart.bg/sites/defau...s/Bilstein.pdf
          http://www.kanex.bg/bg/decarbon
          http://www.autoreview.bg/advice/tech...tvo-i-povredi/
          Last edited by code; d.m.y г., 22:02.
          sigpic
          156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
          "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

          Comment


          • #20
            газови двойно действащи са колега моята е с абсолютно стоково окачване и има невероятно поведение в завоите
            sigpic...изчуквам коли и собственичките им...166 2.5 V6 24V SportTronic
            155 2.0 16V ....евридейката
            ex. 156 2.0 16V ....починала в приключения
            ex. 155 1.8 8V

            Comment


            • #21
              Тая 166ца дет я карам сега е с Монро рефлекс(поне такива лепенки има на амортисьорите) и вози стегнато и дори твърдо с летните 17-ки.
              Alfa 155 1.7,1.8 ex
              Alfa 166 2.4 3 ex
              155 1.8 MY 95 sport

              Comment


              • #22
                И аз преди време сложих Монро Рефлекс и разлика спрямо тая на Валъо във возията и поведението не виждам. А иначе оригиналните са фира още на 100к. км. като стане колата.

                Comment


                • #23
                  166

                  Колега,ако някъде намериш спортни амортисиори,обади се ,трябват ми предни,B6.Аз търся вече 2 месеца и ги няма никъде.0898784861
                  Алфа Ромео 159

                  Comment


                  • #24
                    Коле, дай да си разменим 66ците (за кръгче само), че моята пък ми се струва прекалено картингова и искам да я направя да вози по-мекичко и даже да се поклаща като корабче Иначе вариант е и Билщайн Б6 или Б8 (не помня точно кой беше за 166)

                    ---------- Post added at 17:16 ---------- Previous post was at 17:11 ----------

                    Първоначално публикувано от iveli Покажи съобщение
                    Нашите амортисьори предполагам са маслени или бъркам ако са газови
                    Газови са, Гледал съм няколко каталога, за 166 предлагат само газови. За разни пежа, етц в същите каталози имаше и маслени.
                    '05 166 V6
                    '98 156 2.0 TS ex ...

                    Comment


                    • #25
                      Нямаш грижи, даже сега съм с нея.
                      Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                      AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                      Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                      Comment


                      • #26
                        При мен на V6-та са Билщайн(жълти) и наистина е по твърда от JTD-то,а като се има впредвид че на печката са сменяни и мекото возене не е от изпуснали амортесьори.

                        Comment


                        • #27
                          Въпросът решен - четири броя нови Монро Рефлекс. Още не съм я пробвал както трябва, но на първо впечатление ми се струва по-стегната.
                          Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                          AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                          Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                          Comment


                          • #28
                            Колеги, а с амортисьорите препоръчително ли е да се сменят и пружините ?
                            Чета разни изказвания че уморена пружина може да такова мамата на нов амортисьор та се чудя ...
                            Моята хем се накланя и ляга в завой хем при по-дълбока и плавна неравност с по-висока скорост подскача нагоре надолу и предполагам са ми за смяна и пружини и амортисьори ?
                            Alfa Romeo 166 2.4JTD 136hp - 2000

                            Comment


                            • #29
                              Аз не смених пружините, но никой не е алармирал, че са за смяна.
                              Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                              AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                              Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
                                Въпросът решен - четири броя нови Монро Рефлекс. Още не съм я пробвал както трябва, но на първо впечатление ми се струва по-стегната.
                                Хубаво си направил, тия са и с голямата гаранция!
                                Първоначално публикувано от Fr0sT Покажи съобщение
                                Колеги, а с амортисьорите препоръчително ли е да се сменят и пружините ?
                                Чета разни изказвания че уморена пружина може да такова мамата на нов амортисьор та се чудя ...
                                Моята хем се накланя и ляга в завой хем при по-дълбока и плавна неравност с по-висока скорост подскача нагоре надолу и предполагам са ми за смяна и пружини и амортисьори ?
                                Пружините си личат само като погледнеш колата отстрани, изобщо не ти трябва да я палиш дори.
                                sigpic
                                156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                                "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                                Comment

                                Working...
                                X